Bussrraa Herkese merhaba umarım bana yardımcı olabilicek birileri çıkar. Bebeğimin cildi çok hassas bulunduğumuz yer 40 derece sıcaklıkta evin derecesi 35 omuzları hep isilik oldu 15 aylık kızımın. İsilikleri mustelanın bi kremiyle hafifletebildim ama boynunun altında önce isilik zannettiğim ama şuan uçları hafif beyazımsı minik minik şeyler çıktı bi türlü geçiremiyorum doktora şuan gidemiyorum bildiğiniz kullandığınız önerebiliceğiniz özellikle kortizonsuz krem var mı? Teşekkürler🌸
Ah_neredeee_vah_neredeee Bussrraa Mantara dönmüş olabilir evet . Sürekli nemli kalan bölgeler zamanla mantara çeviriyor . İki üç gün günde iki defa inçe tabaka şeklinde travazol deneyin . Ama geçtiği an bırakmalısınız . Birde mümkün olduğunca bekli bırakmamaya Çalışın . Evin ısısını düşerecek bişeyler kullanamıyor musunuz ??
momboys Bussrraa isilik ilerleyince kasıntılı döküntü haline geliyor ne yazıkki bizimde baya isilik olmustu odası 32 dereceye kadar cıkıyordu gidip klima aldık bide hergün sabah aksam sampuansız yıkadım düzeldi
Ahmet16 Benim kremleri kullanmama ragmen tam 1 ay gecmek bilmedi sonra cok sükür geçti kullandıklarım KOLİNA krem 2 saatte bir sürdüm sabah akşam ise travogen kullandım.