Lilya-t Eski ambalaj olabilir . Bende Bebelac Gold ile ilgili aramıştım eski ambalaj olduklarını söylemişlerdi . Ama farklı çeşitleri var şirkete ulaşmanızı oneririm
Nefeshiramm Lilya-t zeyzey77 Su1 bende ayıcıklı olanı alıyordum normalde ama fiyat dhaa uygun olunca acaba fark varmı diye düşündüm bildiğiniz indirimde olan bir site varmı kızlar
Oykuaygun Nefeshiramm her mağaza farklı fiyat belirler. İkisi de aynı sadece ambalaj farkı var. Bebelacım Gold olanı var onu daha çok öneriyorlar
zeyzey77 Nefeshiramm Ben ebebekten almıştım en son 900 gram 79.90 1 numara indirime girmiş demek 500 gram daha fazlaydı fiyatı