Kızlar bebeğim 4-5 güne bir kaka yapıyor oda ben poposuna yağ sürdüm zaman ya yapar ya yapmaz bu neyden kaynaklı sizce anne sütü veriyorum hemşireye dedim dıgdunda 1 haftalık olduğunda yapmamıştı eger 1 hafta içinde yapmazsa sıkıntı demişti şuan da öyle midir sizce yoksa hastaneye götürsek mi ya oraya götürsem müşahade altına alırlar diye korkuyorum hastane ortamı 🧐sevmiyorum sevmiyor bebeğim çok ağlıyor 🥲