Deletedmom_36 ya aslında tamamen talihsizlik, işini iyi yapan yerlerde gayet güzel sonuçlar görüyorum.
Işıltı saçından bir iki ton açık renk atıyor aralara, hem biraz değişiklik hem yazın güzel görünüyor güneşte vs. Dip boyan kendi rengin değişmiyor, o yüzden zahmetsiz bir işlem.
İki yıl önce yaptırmıştım çok memnun kalmıştım bu sefer maalesef talihsizlik yaşayınca başıma bunlar geldi😅
Sen ya emin olduğun güvendiğin yerde yaptır ya da hiç bulaşma canım😂