Kukuli4198 Kizlar bu krem nasıl iyi mi bide boyu baya büyük agzi açılsa ne kadar kullanmalı kullanmayı düşünüyorum da kulananlar yazsin bide lekelere iyi gelen bir krem var mi bildiginiz..
2balkiz Kukuli4198 ben roche posay kullanıyorum memnunum. 6/8 ayda tüketilmesi gerekiyor açıldıktan sonra
Mom544154 Kukuli4198 kuru ciltler için ideal bence baya yağlı. Koruyuculuğu güzel. Ben beyazını almıştım kahverwngi lekeler için yazıyordu üstünde. Lekeleri geçirmiyor ama arttırmadıda