tubaerva 3 aylıkken fark etmiştim uyurken dahi sadece sağa bakıyordu yüzü bir türlü sola bakmıyordu. İlgisini çeken çıngıraklarda dahi sola bakmıyordu. Eğrilik olabilir vs diye korkuttu herkes beni. Doktora gittik hiçbir sıkıntısı yokmuş sadece sağ daha kolayına geliyormuş. Tembel demişti doktorumuz 😅
Uykusunda o sağa çevirdikçe ben sola çevirdim hep. Baya da uykusuz kaldım bu vesileyle çünkü sola çevirdiğim an sağ yapıyordu. Gündüz de çıngırak, hışırtılı kitap, eğitici köpekçik hep soluna koydum bakmak zorunda kaldı. Öyle öyle alıştı 5.5 aylık şimdi iki tarafa da rahatça dönüp bakıyor.