Gocere321R Merhaba hanımlar ben çalışıyorum bebeğim gazlı müşterilerim hep rezeneyi bebeğe vermemi söylüyorlar günde 3 defa çay kaşığıyla sizce vermelimiyim doktorlar öneriyor mu
Krcbbk Gocere321R merhaba kızım 4 aylık sabah akşam 2 çay kaşığı veriyordum kendimde içiyorum şimdilik bir problem görmedik 🙂
Cerennnnnn Gocere321R benim doktorum önermişti 1 aylıkken kendin içerken bebişede 1 çay kaşığı gündü 3 kez verebilirsin demişti
Defne0111 Gocere321R valla bu zama kadar vermemiştim artık arada bende veriyorum gazdan dolayı iki kere hastanelik oldu 3 ay 22 günlük