Prensesimmmm1 Kızım 3. Ayına girmek üzere bu ayda göz muayenesi varmış sorum şu göz doktoru mu bakıyor çocuk doktoru mu? Sizler yaptırdınız mı?
Mys01-01 Prensesimmmm1 goz muaynesi ⅓ ay ıcınde yapılır cnm bız 50 günde yaptırdık hastanede cocuk goz dr muayene ettı
Ekvatoral Prensesimmmm1 Biz birinci ayını doldurduktan sonra gittik muayeneye göz doktoruna. Bizi görür görmez yenidoğan muayenesi değil mi dedi. Herhangi bir sıkıntı olmazsa bir yaşında görüşelim dedi
mderininannesii Prensesimmmm1 3. Ayında yaptırdık göz doktoruna hatta bizim kız doktory takip etmedi bı ay sonraya tekrar gelin deedi
Prensesimmmm1 Mys01-01 ben geç mi kaldım hastanenin bana verdiği aşı takip kartında 3. Ayda yazıyor bide çıkarken göz damlası ne damlatmislardi
mderininannesii Prensesimmmm1 İlk dogdugunda 5 günlükken mi ne baktilar sonra da 3. Ayında baktilar daha geçen gün mavi ışık tutuyor başka da bı şey yapmuyie
gocebebirbayan Prensesimmmm1 bende gidemedim 6 aylık oldu. Tam götüreyim diyorum hep bir aksilik çıktı. Evime gidiyorum haftaya. Gidince oturduğum şehirde götüreceğim artık. Geç kaldım çok vicdan azabı çekiyorum ama napim😕
Ekvatoral Prensesimmmm1 En yakın zamanda gidersiniz çok da geç kalmamışsınız. Önemli olan muayene için randevu alabilmeniz. Çok kısa sürüyor muayene
Prensesimmmm1 mderininannesii bana verilen asi kartında da 3. Ayda diyor zaten neye bakıyorlar nasıl bakıyorlar ? Normal göz doktoru bakıyor demi
Prensesimmmm1 gocebebirbayan yoktur inşallah problem ya ben de evime gidince götürüym diyorum ama ne zaman gidecem belli değil en iyisi mi memlekette gotrym dedim.
Prensesimmmm1 mderininannesii anladım teşekkürler bizimde hastanede çıkmadan damla damlatılar Galiba sadece.
gocebebirbayan Prensesimmmm1 etrafını deli gibi inceleyip uzağı görüyor farkındayım ama götürmek lazım tabi yine de güvenmemek lazım. Göz doktoruna götüreceksiniz bu arada 😊
Prensesimmmm1 gocebebirbayan evet bizimki de etrafı inceliyor çevreye dikkatlice bakıyor ama dediğiniz gibi doktora göstermek gerekiyor 😊