Merhaba kızlar 15 gün oldu doğum yapalı bayram tatilinden dolayı dogumdan sonra kontrole gidemedim bugün gittim ama doktor ögleden sonra muayeneye aliyomuş bekleyemedim bebegimden dolayı eve geldim acaba kontrole gitmesem bi sıkıntı olurmu ameliyatım da bi sıkıntı yok gibi ağrım falanda yok