Merhaba sevgili anneler,
bebeğim 9 aylık ve çok iştahsız. Bu aralar ek gıda nerdeyse hiç yemiyor.Çeşit çeşit yapıp döküyorum hepsini. Mama konusunda da çok seçici bikaç kez değiştirdim içmedi falan. Şuan Aptamil kullanıyorum.2 aydır hiç kilo almıyor.Amacım şişman bebek olması değil yanlış anlaşılmasın,yeteri kadar kilo alsın aylık.En çok kilo aldıran mama hangisi denemek istiyorum. Deneyimlerinizi paylaşabilir misiniz hangi mama daha iyi kilo aldırıyor?
Sevgiler