pogcayanakannesi Kızlar Bebeğim 7 ay 21 günlük ve bu yaz ayında grip oldu. geçen hastaneye gitmiştik sanırım Rüzgar çarptı . burnundan hırıltı geliyodu dun sabah. Bu gecede tıkandı şimdi sulu ama akmıyor .Yine de ben çektikce sulu olarak geliyor yapabileceğim tarifleriniz var mı Çay olur çorba olur
benkullanici07 pogcayanakannesi canimm biraz kekik ve ihlamur kaynatip ılıtıp icirebilirsin yarim cay bardağı kadar. tatlandirmak icinde pekmez ve recel kullan istersen. Merak etme agır gelmez bu arada..
pogcayanakannesi dandiniko hapsurunca bazen akıyor. Sulu ama akmıyor. Genzine kaciyor bide oksürüyo ya 😑
dandiniko pogcayanakannesi kıyamam ya. Çok geçmiş olsun inşallah toparlar biran önce. Tecrübeli anneler yardımcı olur şimdi
Byn87 Ilık suyla duş aldır , ıhlamur içir , içine elma da at . Çok sarıp sarmalama , okyanus suyun varsa burnumu yıkatabilirsin. Geçmiş olsun kuzuma 😌 hasta olmasın onlar 💕💕
pogcayanakannesi Byn87 izotonik suyla aciyorum. Ama yaptrmadi bugun. Burun pompasiyla cok az aldrdi 😔 yavrularimiz hiicc hasta olmasınn