Merhabalar🌸
Kızım 6,5 aylık. Sadece anne sütü ile besleniyordu, 6.ay dolunca ek gıda ile birlikte devam sütüne başladık. Günde 1 veya 2 kez 120 cc devam sütü veriyorum doymadığını düşündüğümde. Ek gıdaya patates pirinç havuç çorbası işe başlamamı söyledi doktoru, ben tatları biraz daha ayrı alsın diye önce havuç tattırdım 2 gün, 3.gün çorbayı verdim ve içine kabak ekledim. Kakasındaki değişikliği iyi takip etmek için 3 değil 4-5 gün kuralı gibi bir şey uyguladım. Yani patates ve pirince birkaç gün verdim sonra kabağı ekledim birkaç gün derken ilk 10 gün bitti. Sonra meyvelere geçtik doktorun planını uyguluyorum elma verdim elmada hiçbir sıkıntı yaşamadık gayet güzel hevesle yedi kakalar da güzel. Hem kabız olmasın hem ishal olmasın hem çok tatlı yemesin hem yağı kaliteli vitamin mineral derken armut şeftali yerine avokado vereyim dedim. Dün ilk kez verdim, 1 günde etki edeceğini zannetmiyorum ama kakası çok katılaştı. Bu sabah resmen çığlık çığlığa ağladı kaka yapmaya çalışırken ve voila ilk pişiğimiz hayırlı olsun 😞 sizce ben neyi yanlış yaptım avokado yağlı ve sabunsu bir kıvamı var diye özellikle seçtim aslında kabız yapmaz diye. Gün içinde oldukça fazla su da içiyor aslında ama kakası çok afedersiniz beze yapışmıyor bile bildiğiniz katı kaka, bezi hareket ettirince sağa sola kıpırdıyor ve gerçekten çok zorlandı yaparken içim gitti ne yapmalıyım 😞