hilalinnn benim bebeğim o 3 ay atağı 4.5 ayına kadar çekti. Ağlaya ağlaya bende helak oldum bebeğim de. Çok huzursuz mamasını yemez kucakta durmaz yatırırz durmaz. Berbat bir ataktı. 4.5 aylık oldu bitti atak ve düzeldi. Doktor, kızım yemediği için kilo kaybı olunca tıbbi mamaya başlatmıştı artık. Ama ben uyurken az az kendi mamamızdan 30 cc 30 cc veriyordum. O ay mamalar hep araya gidiyordu az az veriyordum o yüzden. Şimdi de atak dönemindeyiz 1,5 haftamız kaldı bitmesine. Yine iştahı yok yine uyurken yediriyorum 😣 yesin de artık uyurken yesin