KahramanAnne Aalya aynen bende öyleydim bebekken de çocukken de o kadar zayıfmışım mi bileklerim kırılacak gibiymiş annem hep anlatır. 😂 Ama şimdi maşallahım var aldıkça aldım keşke hep öyle kalsaydım 😂
Gmze34 KahramanAnne bi orta yolu yok galiba kilolu olur fazla kilo almis derler, zayif olur kilo almamis derler sagligi yerindeyse sorun yok.
KahramanAnne Gmze34 aynen öyle ablamın oğlu sadece anne sütü alıyor çok kilolu bir bebek herkes çok kilolu çok kilolu normal değil dedi şimdi büyüdü gayet normal ve zayıfladı
Caylakanne KahramanAnne doktorun bu şekilde söylemesi zaten yanlış. Dediğiniz gibi eğer sağlıklıysa hiç üzülmeyin benim bebeğimde 4buçuk aylık ve 6 kilo civarı bana çekmiş bende minyon tipliyim bebeğüm sağlıklı buyüzden bebeklerle kıyaslamıyorum kıyaslanmaması da gerekiyor çünkü doğum kilosu bile farklı onun üzerine alıyorlar gerçekten hiç canınızı sıkmayın sağlıklı olsun yeter ilerde hepsi alıyor zaten 🌼
KahramanAnne Caylakanne haklısınız aslında normalde hiç takmam ama doktor öyle söyleyince üzüldüm biraz önemli olan sağlıklı olmaları tabiki
-erCansu- KahramanAnne canm oğlum 3 yaşına girecek nerdeyse 13 kilo hiç bı skintisi yok aksine çokta aktif etraftaki insanların zayıf demesinden başka skintisi yok 🤣 boşver takilma
KahramanAnne -erCansu- bizimki de çok hareketli saniye durması yok o yüzden de kilo almıyor olabilirler aslında
SeraAslan KahramanAnne her bebeğin gelişimi farklı eğer sizi takip eden doktorunuz daha önceki değerlerini biliyorsa ona göre değerlendirmiştir.Yine de canınızı sıkmayın muhakkak öneride bulunmuştur.
KahramanAnne SeraAslan bu bizi takip eden doktor değil aslında ilk kez gittik. Oda kilosunu az buldu biraz
Minnosyanak KahramanAnne neye göre demiş kızım 15 aylık 10 kilo 75 cm gayet normal dendi doktorunuzu değişin bence
Egelim KahramanAnne Bence gayet normal boyu da kilosu da. Hem ne var, herkes boylu poslu iri yarı mı olmak zorunda? Kimi bebek daha kısa olur, kimi daha uzun. Sağlığı yerinde olsun da, boy da atar, kilo da alır. Dert etmeyin 🌸
KahramanAnne Egelim Benim çevrem hep oğlum için çok zayıf hiç 1 yaşında gibi değil daha neler neler dediler ama inanın hiç umursamadım hiç takılmadım önemli olan sağlıklı olmaları dedim. Ama doktor böyle söyleyince insanı bi düşündürmüyor değil
Ryhnmhmtuna KahramanAnne benm bebeğşm de 1 yaşınsa 8750 gram 74 cmdi normal dediler şu an 16 ayı geçti 9 buçuk kilo boyu tal çatlasın 78 cmdir 😥
ulkercikolataligofret Bizde 1 yaş 9250 kiloyuz. Doktorumuz bize de biraz kilo alması gerektiğini söyledi. Doktoru eleştirenler olmuş; bebeklerin belli bir persentilde orantılı büyümesi beklenir. Persentil düşüşü varsa doktor tabi ki uyaracak. Bize de 10 kilo olmalıydı dedi doktorumuz. Ve kilo takibi yapılacak. 3 ay sonra kilosuna tekrar bakalım kilo almalı dedi.
KahramanAnne ulkercikolataligofret Ya şimdi doktordan doktora görüşler çok değiştiği için böyle tepkiler veriliyor mesela biz bir çok çocuk doktoruna gittik hepsi gayet iyi normal gelişimi demişlerdi ama bu doktor zayıf olduğunu söyledi o yüzden şaşkınlık yaşadım yoksa doktora şahsen benim lafım yok ama görüş farklılıkları bizi şaşırtıyor biraz
ulkercikolataligofret KahramanAnne anlatmak istediğim o görüş farklılığı yok esasında. Persentilde düşme varsa doktorlar uyarıyor. 2500 kilo doğan bir bebeğin 9 kilo olması 1 yaşta normalken 4000 kg doğan bir bebeğin 9 kilo olması normal değil :) olay bu.
-erCansu- KahramanAnne evet banada ilk önce diyorlar ay ne zayıf sonrada e tabi kilo almaz diyolar vala cevap vermiyom artık 🤣
Egelim KahramanAnne Oğlum 1 yaşında ve bugün kilosuna baktık, 9.280 doktorumuz kilosu çok iyi dedi, bence de yeterli. Oğlum sağlıklı olsun gerisinin bir önemi yok.
BademsMam KahramanAnne benim kızımda 70 cm boy 9.800 falan. Bence hiç düşük değil. Her bebeğin gelişimi farklıdır sıkma canını. Banada hep zayıf diyorlar ama eşimde bende hem minyon hem zayıfız 🤷 kime göre neye göre