Nefesinannesizehra dahiliye doktorum nefes yoluyla geçer , süt yoluyla geçmez süt kendini korur demişti bebeğim 1 aylıkken nezle olmuştum bende. Sadece parol ve burun spreyi vermişti. Burun spreyini 3 günden fazla kullanma , iyileşemesen de emzirdiğin için en fazla 3 gün kullan demişti. Eczacımdan ilaçları alırken o da bana nefesini bebeğinin yüzüne üfleme emzirirken , olmadı maske tak demişti. Çok şükür dediklerini yaptım bir sıkıntı olmadan iyileştim