Merhabalar, pazartesi günü Bexero 2. Dozunu yaptırdık. Şimdiye kadar aşı sonrası hiç ateşi çıkmayan oğlumun 2 gündür ateşi düşmüyor. En düşüğü 37.2 falan oldu. 4 saat arayla calpol vermeye devam ediyoruz 39,6yı bile gördük. Ne biçim bir aşı bu yan etkileri ne kadar sürüyor bunu yaşayan var mı?