Merhabalar. Belki yaşayan vardır diye yazmak istedim . Kızım çok iştahlı bir bebekti. Çok iştahlı olmasına gerek yok ancak bir anda bu ayda hiç birşey yememeye başladı. Sadece emmek istiyor ya da meyve olursa yiyor. Başına gelen var mı? Nedendir fikri olan ya da ?