iki_tospik_annesiii AbsXxxl korunmadıysan war Ama 1 yıla kadar olmama ihtimalin normal karşılanıyor ben 6 buçuk ay sonra regl olmuştum
Koala06 AbsXxxl Korunuyor musunuz? Korunmuyorsanız tabiki var. Korunma yöntemi de önemli. Korunurken bile hamile kalma şansınız var. İlla adet olmanıza gerek yok zaten doğumdan sonra gecikmeler düzensizliker olabiliyor
Lsyg AbsXxxl Adet olmadım, hamile kalmam, süt korur.. diye düşünme canım hiç adet olmadan tekrar hamile kalan arkadaşlar var . Korunmadıysan hamile kalabilirsin eğer bebek düşünmüyorsan kendine uygun bi korunma yöntemi belirle derim 💐
Lsyg AbsXxxl Keşke ertesi gün hapı alsaydın hemen belirtisini göstermez mide bulantısı olarak seninki psikolojik gibi biraz daha durup test yap veya kan vermeye git canım