Rozalinda Sezeryanla 70 gün önce doğum yaptım hala regl olmadım, normal mi acaba? Korunduk ama yoksa yine hamile mi kaldım diye içim içimi yiyor🙈
esraeerdogann Rozalinda 22 nisanda doğum yaptım 8temmuzda adet oldum hemen 🙄bırakın ne güzsl olmayın bu sıcaklarda hiç çekilmiyor 😁😁😁
Asdfhl123 Doğumdan sonra hemende adet olabilirsiniz 1 yıl sonra da prolaktin seviyeniz olmanızı engelleyebiliyor yani her iki durumda emzirdiğiniz sürece normal sevgiler🥰