Bebegim 14.5 aylık, bütün gün birlikteyiz gece beraber yatıyoruz sabahları oyun oynuyoruz dısarı çıkıyoruz yemeklerini ben yediriyorum. Evde anneannesi de var bana yardım ediyor ve benim isim oldugumda büyük ölcüde o da ilgileniyor kızımla. Kızım gözünü actıgı gibi onu arıyor benim kucagımdayken anane diye iniyor ona koşuyor. Baba da evden çalışıyor arada da baba diye arıyor kucağımdan iniyor kaçıyor. Neyi yanlış yapıyorum bilmiyorum ama bu ara benimle pek vakit geçirmek istemiyor gibi. Anneannesi her akşam giderken kıyameti kopartıyor bana gelmiyor benimle sakinleşmiyor. Normal mi nedeni ne olabilir? Aramızdaki ilişki bozuldu diye üzülüyorum. 😞