Aptamildeydim gazı coktu sma ya geçtim 1 buçuk aydır sma dayız ama bebek sadece uyku arasında iciyo tadını mi sevmiyor acaba napicam ben ya Bebelac gold’ a geçmek istiyorum mama değişikliği gazı çoğaltır mi acaba bide Bebelac Gold tatlı mı beni bilgilendirin lütfen :( uyanıkken hiç içmiyor 3 ay 8 gunluk