Acemi_annee zor ama güzel şuan 7 aylık büyük de 2,5 yaşında olacak malum 2 yaş sendromunu yaşıyoruz kıskançlık filan hat safhada ama rabbim yüzüme baktı küçük kızım o kadar uslu bir kız ki ablasının aksine allah yardım ediyor valla umarım sizin yavrucakda uslu olur 😀