Selam kızlar, pazartesi günü sünnet oldu 2 gün oluyor. Doktor antibiyotik yazdı sabah ve akşam ver dedi krem vs bide ftil yazdı fitili de ağrısı olduğunu huzursuz olduğunu farkettiğinde ver dedi. Gündüz keyfi yerinde maşallah koşuşturuyor ama 2 gündür gece her 1 saate uyanıyor normalde gece uyanmayan çocuk (1 yaşında) rahatsız olduğu için uyanıyor sallıyorum tekrar uyuyor. Acaba uyumadan önce fitilden mi koysam ki? Rahatsız olduğunu görüyorum uykusu bozulduğu için de ağlıyor. Gereksiz ilaç kullanımı da yapmak istemiyorum ama rahatsızlığını belli ediyor sanki. Siz ne diyorsunuz böyle yapan oldu mu?