Kucuktospam Kızlar merhaba lcw zıbın aldım 30da yıkadım minicik kalmış çocuk giyemeyecek başına gelen var mı çok üzgünüm ya 49 tl verdim bir şey yapılamaz dimi yıkandı diye
gencanne9 Kucuktospam eşimin gömleğini yıkandıktsn sonra değiştirdim canım ben. yıkandı diye belirttim sıkıntı olmaz dediler. değiştirirler bence
Kucuktospam Ysg0 deneyim açılır inş çok beğenerek aldım arkadaşım büyük de aldım bir beden minicik kalmış ya nasıl oldu anlamadım
Deletedmom_29 Kucuktospam evet zaten yıkandı bu hale geldi yıkanma talimatlarına uydum dersiniz alırlar
Demiralpinannesii Kucuktospam ben oğluma bayramlık almıştım mecbur yıkadıktan sonra giydirdim. Dar oldu götürüp iade ettım büyük bedeni kalmadığı için . Şansımı deneyeyim dıye gittim aldılar sordu hatta evet yıkadım dedim aldılar cnm 😊 sorun etmiyorlar fişini de götürün
Mucizem_0809 Kucuktospam bazı firmalar mesela mavi pandemi nedeniyle özellikle yıkanmasını istiyor bi sorun