Smsnannesi 4 aylık bebeğim şimdi de ayağını emmeyi öğrendi iki gündür o kadar sinir bozucu ki karnımı doyurup yatırıyor direk ayağını arıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Emzik de kabul etmiyor ne yapabilirim
Gamzeburkan Smsnannesi bu çok normal bi durum neden sinir bozucu olsunki ellerini ayaklarını keşfediyor açlıktan değil bunu her bebek yapıyor ☺️
Kardi_13 Smsnannesi Benim kızımda ilk elini emdi 5 aya kadar falan sonra ayağını emmeye başladı şuan 9 buçuk aylık ikisini de emmiyor kendi kendine bırakıyorlar zaten
Smsnannesi Gamzeburkan alışkanlık olarak kalmasından korkuyorum bir de büyükler hep aç dedikçe sinirlerim bozuluyor
Gamzeburkan Smsnannesi büyüklere bakma sen desin dursunlar alışkanlık olarak kalmıyor zamanı gelince unutuyorlar
spaceship Sinir bozucu mu 😳 bu çok normal bir süreç önce ellerini sonra ayaklarını tanıyor ve bana aşırı sevimli geliyor mesela o halleri…