Aselduru88
Ben pazara gitmiyorum covid çıktığından beri. Market daha iyi geliyor çünkü pazardan her şeyi en az yarım kilo veriyorlar. Biberler domatesler her şey dolu dolu geliyorsun eve. E 2 kişiyiz, tüketemiyoruz ne gerek var, markete gidip 3 tane limon, 5 tane biber, 1 tane şeftali alabiliyorsun 😃😃 Buzluğa atayım derseniz tabi pazar daha iyi, bezelye alırsınız biner alıp salça yaparsınız vs.. Yazın şimdi ne yapabilirsiniz, biber dolma, taze fasulye, biber patates patlıcan fasulyeden yaz türlüsü, sarımsaklı domates soslu kızartma, kıymalı kabak yemeği, fırında patlıcanlı yemek, ennfess kremalı domates çorbası, sebzeden farklı isterseniz lazanya, fırında tavuk balık vs. Kışın ıspanak karnabahar lahana sarması pırasa balkabağı çorbası, portakallı kereviz, öyle işte mevsimlik ne varsa alın 🙈 Seviyorsanız yeşillik alın maydanoz roka tere pazardan🙈