Birceninannesi Merhabalarr kızım 9 ay 22 günlük. Yaklaşık bir haftadır dıgıl dıgıl gibi sesler çıkartıyo, ben de onu yememek için kendimi zor tutuyorum😍 bu aşamadan sonra kelime söylemeye ne zaman başlar acaba?
deryakuralerturk55 Birceninannesi yaaa benim kızım da 9 aylık aynı şekilde dıgıl dıgıl diyor çok tatlı oluyorlar ya 🥰
mucizelerin_annesi Birceninannesi Benim kuzucugum dediiii deddiiii falan başlamıştı 9 aylıkken şimdi 1 yaş abla,baba,anne, gibi kelimeler söylüyor 🥰🧿❤️yememek için dişler elden gidiyor 😅😅😅
Birceninannesi Cheddar yaa daha çok varmış🙈 bu hali de çok tatlı ama, ilk kelimeleri de duymak istiyoruz artık teşekkürler😊
Birceninannesi deryakuralerturk55 maşallah😊 hem de ne tatlılar o küçük ağzını yiycem bi gün gerçekten😍
Birceninannesi mucizelerin_annesi yaa maşallah kuzucuğa😍 kızım da anne baba mama gbi şeyler söylüyo ama henüz bilinçsiz sanırım. Dıgıl dıgıl derken dil de hareket ettiği için konuşma adına önemli bi adımmış bakalım bekliyoruz🤩
mucizelerin_annesi Birceninannesi ay evet o anları çok tatlı oluyor birde benim bebeğim prematüre 975 gram doğdu o yüzden bu anlarını görmeyi iple çektik ❤️🧿
Birceninannesi Berra60 sinirini severim onların yaa benim kızım da bazen sinirlenip ağız dolusu bir şeyler mırıldanıyo ama anlayamıyoruz tabiki😅
Birceninannesi mucizelerin_annesi oyy maşallah kuzucuğa❤️ Kızım da biraz erken doğup 1 hafta kuvözde kalmıştı sizin kadar olmasa biz de çok zorlanmıştık. Ama ne mutlu size, ne kadar güzel ilgilenmişsiniz erkenden konuşmuş kuzucuk🥰
mucizelerin_annesi Birceninannesi çok şükür cnm çok zor anne olmak birde prematüre annesi olunca inan kendimi unuttum bir senedr fizyoterapist, ergoterapi uz. , Gelişimsel pediatri uz.hersey oluyorsun 😆😆😆ama çok şükür bu günümüze onlar iyi olsunda 🙏🧿❤️