Oliviadunham Linamommg Kesinlikle katılıyorum ☝️bizimki sabah 6 da ayakta.7 de kalktı mı öpüp başıma koyuyorum😅Ama Sabah bi gülücük atıyor uyku filan kalmıyo🥰.Onların canı sağolsun da alışacağız bir şekilde bu saatlere
Si_se_ta_be Linamommg Günlerdir saat 1 de uyuyup 6-7 de kalkıyorum . Şimdi uyuyup sabaha kadar uyanmak istemiyorum 😏
Linamommg Oliviadunham ay ben kendıme gelemıyorum gozlerım yanıyor 😔sekız aylık senınkı lac aylık amın canım ıyı olsunlarda
Oliviadunham Linamommg Benimki 3 aylık daha.Gündüz bir saat uyuyup dinleneyim diyorum ama gündüz uykusu da en fazla 20 dk🙄Annelik demek uykusuzluk demekmiş
inci_34 Annesininmucizesi_ 1 yaşında da mı 😩😩düzene gitmiyorlar bir uyku eğitimi mi alsanız belki işe yarar