endoplazmikretikulumiste Merhaba oğlum 5 ayına yaklaştı iki gündür elini bezinin üstünden pipisine götürüp sanki kaşıma hareketi yapıyor nedendir sizce hiç yaşayan oldu mu ? Bu arada birkaç hafta önce sünnet oldu
Msbebek endoplazmikretikulumiste bı,de 5 ay 7 günlük olduk aynısini yapiyo sünnette olmadı 🙄 hele altını açarken tutuyo çekiyor zor zapt ediyorum kendine zarar vericek diye 🤷🏻♀️
Arifeeee endoplazmikretikulumiste 17 aylık hala aynı çok müdahale etmeyin. Kendini tanımaya başlıyor. Dikkatini dagitabilirsiniz
endoplazmikretikulumiste Arifeeee sizde kaçıncı ay başlamıştı. Bana biraz erken geldi de ay olarak herhangi bir hastalığı filan olmasın benim oğlanın ?
Arifeeee endoplazmikretikulumiste inanın ne zaman başladı hatırlamıyorum. eli pipisine gittiğinde bir ağlama sizlanma oluyor mu huzurluk yapıyor mu yani ya da bir kızarıklık falan var mı