Aselbuk İlk aylarda iştahsızlık oluyor sonradan açılıyor üstelik çok sıcak şimdi havalar düzelince istahiniz da düzelir bence. Bebek şu an sizden beslenmiyor 3. aydan sonra dikkat edin ama ☺️ bir de annenin beslenmesi tabi ki önemli ama bebeğin sağlığı için tek etken değil 9 ay boyunca beslenme problemi yaşayan, yediğini kusan anneler var, çocukları da gayet sağlıklı 🧚🏻