Merhaba arkadaslar 3 aylik kizimda bi aydır ilac kullaniyoruz 12.5 ml. Ezip az su ile karistirip veriyorum sabahlari ac karnina kontrolumuz gelecek hafta ims düşmüştür degerimiz. 5.40 di değerimiz doktor bi yüksek bi düşük ciktigi icin ilac baslatti ama doktora guvenemedim tam. O yuzden bu ay degistirdim farkli doktordan randevu aldim.
Sizler ne durumdasiniz tsh degeri kacti bebeginizin kaclik ilac kullaniosunuz faydasini gördünüz mü