Pasa27 çekme de sorun yokk ama ilerde cektrmeyip bekletirseniz ilthap yapar benim başıma geldi yanagım cok sisti dikiş atılarak temizlendi kök icerde kaldıgı icin mikroplanmks esas ağrı ozmaan yapti hemde öyle böyle bir ağri degil cok fena cektirmek kolay onda sorun olmaz