Mom727272 Ya kızlar arama kısmına yazdım isilik diye ama hep gebelik silik çizgi çıktı, bulamadım o yüzden post açtım. Oğlumun omzunda sırtında isilik oldu terlemekten (araba ile yolculuk yaptık). Ilık duş aldirdim ancak kaşınıyor. Ne surebilirim?
irva Mom727272 Hakiki gül suyu çok iyi geliyor canım.Sudocremde sürebilirsin.Ama isiliğe en iyisi gül suyu
zarifhanim Mom727272 isilik bebeğin ter kanallarının tıkanması sonucu oluşuyor. O sebeple yumuşak lifle bebeğinizi yıkarken ovalamanızı tavsiye ederim. Sonra bize en iyi gelen zeytinyağı masajı ve sudocrem oldu.
Mlkko Mom727272 Doktor bebegime isilik oldugunda kasinti icin stilex vermisti gercekten sinek falan isirinca da sürüyorum kendime aninda kesiyor kasintiyi
irva Mom727272 Ben günde 3 kez de duşa sokardım 2 günde gitti hemen isilik.Gül suyu bulabilirsem onu al.
benkullanici07 Mom727272 bepantolun kaşıntı ve kızarıklık giderici kremi var harrika birseyy o bize cok iyi geldi hem isilige hemde egzamaya
Gulenes Mom727272 gün aşırı duş aldır aynı şeyi bizde yaşadık geçen sıcaklarda sırtı göğsü kolları kizariktk ben gül suyu sürdüm pamukla geçirdi her banyodan sonra alt değiştirmeden sonra sür