watermelonlove
watermelonlove sağım yapmaya devam et, inan zamanla iki katına çıkıyor süt, aç kalma, tavuk falan ye her gün, bebek uyudukça uyu dinlen sen de, az çok deme sütünü ver, kaşık biberonla mama da ver aç kalmasın, benim bebeğim memede uyuyordu, şimdi şimdi anlıyorum aktif bir emme yoktu, uyandırmazsan 3-4 saat uyuyodu uyanmıyodu bir türlü, sonuç sarılık oldu, şimdiki tecrübem olsa, mama biberon karşıtlığı yapmam yeter ki doysun derim, geçici bir süreç sabret, bebeğin her anının tadını çıkar çabuk büyüyorlar🤗