Zeyha Kızlar bu aralar hava çok sıcak ve bebeğinde sürekli değişen bir ateş dueumu var sadece başı sıcak 37- 37,8 arası değişiyor ve devamlı değişen bir ateş sizce hvalardan mı yoksa başka birşeyden süphelenmeli miyim
Miniminikusum Zeyha ben sıcahon etki ettiğini düşünüyorum geçenlerde başıma geldi dışarıdaydık eve bi grlsim neredeyse 2-3saat kadar ateşini düşüremedim ama hasta değildi sonra serinliğe geçince düzeldi
Leylaa_ Zeyha Evet bizim şehirde çok sıcak olduğu zaman kızımı kucağıma aldığım da tenime değdiğini de 37 oluyor bazı yerleri 37.5 oluyor