Benim ki 5 gün sonra 5 aylık olacak o da öyle bir bebek her saat başı kalkar mı ya artık çıldırmak üzereyim gerçekten yorgunluktan ölü gibi dolaşıyorum ortalıkta. Ben de büyüyünce geçer belki diyordum 7 aylığı duyunca çok üzüldüm şimdi devam edecek yani bu durum :(