Sulegdz 20 gün sonra ilk dikişlerşm dökülmeye başladı, dediğiniz gibi ağrılar yaşadım. 18 gün sürdü bu süreç. Acaba çok ayakta mı duruyorsunuz yani iş güç yaparken falan, azıcık otursanız bile ağrınız olur, bebeğinizi ayaklarınızı uzatarak yatağınızda emzirmeye ve çok gezinip iş yapmamaya çalışın.
İnsan biraz iyi hissedince eski sağlığına kavuştu zannediyor, bende kalkıp iki bulaşık yıkasam, etrafı toplasam geceye kadar ağrım oluyordu. En iyisi dinleneyim iyileşeyim güzelce sağlığımdan önemli değil dedim. Sadece yemek ve ihtiyaç için kalktım, sürekli uzanıp dinlenmeye çalıştım. Çok daha çabuk bir süreçte eskisi gibi oldum. Hiç iyileşmeyecek sanıyordum.