Goncagibi Oğlum daha 21 günlük çok fazla gazı var acile götürdüm saat 19.00 lavman verdiler 2 .lavmanı geçmez ise evde kendin yaparsın dediler yapıp yapmak arasında tereddüt ettim versem mi vermesem mi diye 1saat boyunca ağladı yavrum acil çözüm
zarifhanim İkinci lavman yerine bir çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsiniz. Bebeğim hemen çıkarıyordu gazını. Ondan hariç sab simplex damla kullandım.