Yanlış yönlendirmek istemem benim bebeğimin reflüsü var, her zaman boğazına geliyor onu yutmaya çalışınca nefessiz kalıyor Allah göstermesin ölüm korkusu yaşıyorduk aklımız çıkıyor, gece beşikte yatırmaya hiç cesaret edemedim. Uykum hafif ve kendime güvendiğim için 4 aydır yanımda yatırıyorum.
Eğer sizinde böyle durumunuz var ise, yatağınız büyük ise sadece bebeğiniz ile ikiniz yatacaksanız aranıza yastık koyup yatırabilirsiniz. Saat başı alarm kurup kontrol etmekte fayda var. Ama riske atmak istemiyorsanız yani yorumlarda bebeği vefat edenleri duyunca insan korkuyor, beşiği yatağınızın yanına koyabilirsiniz.