Bunu bende çok merak ediyorum inan. Ben taktıralım 2,5 ay falan olacak eşim hissediyor bende Kaşık ağrısı değil de bel ağrısı çok fazla ve ağır kaldırdığımda iş tuttuğum da zaman zaman kanama oluyor ansızın gideyim diyorum ama çok korkuyorum. Bebek olmasın diye taktırdım her ay bebek bekliyorum inan yoruldum artık psikolojikmen