Arkadaşlar 40 çıkınca doktora gittim dedim kontrole geldim herhangi bir sorunun varmı dedi kanamam çok uzun sürdü miktarı fazla olmasada 50 gün falan sürdü bir hafta kesildi sonrada arttı ve şuandada adet oldum sanırım dedim alttan muayene etti sonra vajinal ultrasonla da baktı bi sorun yok temiz parça falan kalmamış dedi ama rahim ağzından sıvı falan almadı sizden almışmıydı?? Bide kan verdim kandada beta hcgye bakmış ona neden bakmış olabilirlerki zaten doğum yapalı 55 gün oldu bu kadar kısa sürede zaten hamile kalacağımı düşünmemiştir heralde uzun oldu sanırım kusura bakmayın