17 aylık bı oğlum var eşimle boşanıyoruz ayrı şehire taşınıyor oğlum 2 yaş sendromuna başladı boyle bır surec gecıren varmı bu surecı nası kontrol edebılırım ne kadar sure sonra yoklugunu farkeder aramaya başlar cunku babasının gelıp gorucegını sanmıyorum bır daha çok nadir gorur