Kızım 20 aylık olacak. Saat tam 1 de cıglık kıyamet agladı. Emzırdım yok sakinlesmedi.kendini atıyor. Kucagıma almak istedim yok kendini atıyor. Avaz avaz bagırıyor. Artık uyku muzıgı actım YouTube dan ona bakti sakınlestı. Mama ıcırdım sıvazladm dalması ı bekliyorum. Neden boyle oluyor Allahım korkuyorum bıse oldu sanıyorum ellerim titriyor