hsyn yüksek degil mi? Lütfen yanlış yönlendirmeyelim en fazla olabileceği değer 10-13dür. Fazlası enfeksiyon belirtisidir kanında ciddi bir enfeksiyon olabilir siz burda gelmişsiniz çok yüksek degil sanki ya diyorsunuz dalga geçer gibi.
DefnEliff canım sen çocuk doktoruna görün tekrardan gene crp de bakılsın antibiyotik verebilir acil doktorları çocuktan çok anlamıyor geçmiş olsun çok