Kızlar merhaba bebeğim 7 aylık olmak üzere.5 bucuk ayından beri ek gıda için uğraşıyoruz.Hiçbir meyveyi yutmuyordu ne püresi ne suyu.Evdr kendi yaptığım cici bebeyle de yemedi.Tavsiye üzerine bu bisküviyi ıhlamurla ıslatıp karıştırıp verdim yedi.Sizce bu bisküviyi günde kaç tane verebilirim ? Zararlı mıdır yumurtayla falan karıştırmayı düşünüyorum