Muaziim Bi tane kök dişim var antibiyotikle kuruyo haftaya çektircem artık ağrısından duramıyorum ama acıcak diye çok korkuyorum hiç diş çektirmedim desem inanır mısınız 🙈 ama buu kök diişş 🙄 acır mıı nolur dürüst oluunnnn 😶😑😁
Emir123ali Muaziim hiç anlamıyorsunuz bile ben 20 lik dişler çok geriden çıkar biliyorsunuz hiç anlamadım bile hiç korkulcak bişey yok zaten uyuşturuluyor ağzınız
Adababy Muaziim kırık dişim vardı kökü içinde kalmıştı bende korkuyodum iğne yaptı ne zaman bitcek dedim kalkabilirsnz dedi hiç bişey hissetmedim iğne bile acıtmıyo