Drndrkn geç yatmasına rağmen sabah uyanma saati çok iyi demek ona alışmış boşverin keyfi yerindeyse öğle devam edin bence bizde bebekken 9 da yAtırmıştık gece uykusu güzeldi sonra gündüzleri düzelteyim derken gece iyce bozuldu sık uyAnmalar başladı şimdi biyere gitsen erken gelmek zorunda kAlıyoruz sabahta erkenden uyanıyor siz madem 12 de uyuyor rutini 11 de yapmaya başlayın 9 da yapmak yerine 12 alıştıysa zaten 12 de uyur