Nilguny Grlnl kendiliğinden oluyor valla her şey hiç dert etmeyin o kadar hızlı oluyor ki daha dün dogurdum ben bunu ya nasıl nasıl diye ağlıyorsunuz sonra tadını çıkarın 2 yaştan bildiriyorum çok hızlı geçiyor çok 🌻
[silindi] Grlnl ben de düşünüp duruyorum. 6 ay saklanabildiğini biliyorum. Dolabın bir bölmesi sadece süt. 4 aylık oldu ne yapıcam bilmiyorum. Geçen banyosuna koydum. Önce onla yıkadım sonra normal yıkadım.
[silindi] Grlnl benimki biberonu da istemedi. Emzik biberondan tiksiniyor çocuğum. Geçen denemeye çalıştım almayınca kaşıkla içirdim sütü 🙄
3children1mom Grlnl Muhallebi normal su ile pişirip sütünle açıyorsun. (Biraz koyu yapılıyor) Sebze yemeklerine koyabilrsin Ya da bir muz ezip içine sütünden koyabilirsin.