Bsrerkk bi de büyüklerimiz zamanında işten güçten vakit bulamadığı için sık sık emzirememiş olabilir bize de o yüzden öyle söylüyolar yine de her çocuk farklı tabi, mesela bizim sıkıntımız da hala uzun emiyo olması yani oyalanarak ya da biraz uyuklayarak 30-45 dk sürüyo kısaltamadık bi türlü 🤦🏻♀️ Ben de buna öneri istiyorum