KuzeyinAnnesii Thesra ay çok kötü 😱 bebeklerimiz için iyisi olsun derken kötüsünü yapmayalım tabiki Evde bende yapabilirim sadece vermeye başlama ayınıda merak etmişdim ben başlasammı başlamasammo diyede
Thesra KuzeyinAnnesii Evet aynisini dusundum bende nasil olabilir boyle birsey bu bir hata degil kesinlikle ihmalkarlik dite dusunuyorum ama gorsenjz sosyal media da superlermis gibi anlatiliyor felan insanlarin sagliklariyla oynamak hic kolay degil bizi gectim bebek icin kabul edilemez birsey
alinmavi KuzeyinAnnesii bebeginize hazir alinmis yani paketli ambalajli hicbir sey yedirmeyin. hele ki biskuvi kraker hepsinden uzak tutun. yag hucreleri gereginden cok genisliyor ve ileride geri küçulmesi cok zor oluyor. sonuc kolay kilo alimi insulin direnci ve hatta seker hastaligi. bunlar en masumlari tabi ki. zaten daha cok kucukmus bebeginiz. doktunuz size beslenme ile ilgili yardimci olacaktir. neyi nasil ne kaar miktarda ne zaman vermeye baslamaniz gerektigini en iyi takip eden doktorunuz bilir.
Bet [bilinmeyen] merhaba, inek sütü alerjisine binaen yazmak istedim yoğurt yerine peynir altı suyu kullanmayı denediniz mi? Yarın o şekilde yapmayı düşünüyorum bu tarifi. Sonucu bildiririm insallah. Bir de tat vermesi açısından muz vs. gibi bir meyve koymayı deneyip denemediginizi merak ettim. Son olarak yaptığınızda bitene kadar veriyor musunuz bebise, tazelik acısından soruyorum.
Bet [bilinmeyen] cok teşekkür ederim. İnsallah bu aksam fırsat bulursam yapacağım. Pekmez ekleyerek tatlandırmak daha mantıklı haklısınız:) bizde alerji var mı, yok mu henüz çözemedik 5. Aydan bu yana mukuslu kaka yapıyor kızım. Ama alerjiye dair başka bir belirti yok. Bir aya yakın süt yumurta diyeti yaptım değişen bir şey olmadı biz de saldık ucunu. Ama yine de keçi sütünden yapıyorum peynir ve yoğurdu. sizin alerji de sadece inek sütüne mi? Keci sütü ürünlerini denediniz mi?
Deletedmom444 Ftmablmr canım ya her şey bir kulp takılıyor zaten tecrübeyle sabittir oğlum 9 yaşında hep cici bebe verdim gayet de zayıf bir çocuk
Pinkoloji Thesra hangi marka o merak ettim. Bizde ek gıdaya geçtiğimizde oradan almayalım.bu arada organik tam buğday unu ihe de var. Ben ordan alıyorum ekmek yapmak için. Bide kızlar organik tam buğday ekmeği var ihe nın. Bebislerinize ekmek vermek isterseniz içinde şeker filan yok. Organik Ekşi maya kaya tuzu organik tam buğday unu var içinde.
Thesra [bilinmeyen] Ya evet duydum sitesinden de inceledim internette araştırdım bayapıda iyi yorumlar mevcut ama şuan alıyorum artık marketten yinede aklımda dursun tabikide çok teşekkür ederim belki kafam eser yine alırım ordan💜💜😌😌😌☺️